فوران اسهال با حضور کله قند

سلام

استاد گرامی کاش یه خبری میدادید که پست گذاشتید که حداقل یه عینک دودی میزدیم

به محض اینکه اکی سازی رو باز کردم نور حضور شما چشمانم رو کور کرد (باید برم دکتر چشم پزشک)

خوب باید بگم رسیدن بخیر

ولی در قسمتی که در زیر عرض میکنم ریدید و کله شما از نظر بنده شباهت به کیر داد

"فقط فکر کنم جمعه هم نتونم، با شنبه چطوری؟

یا هر روزی غیر از جمعه؟

یعنی تا جمعه کار دارم، بعدش در خدمتم، البته جمعه ها هم باغ شلوغه ولی من پایه ام..."

دوست عزیز باید عرض کنم شما ریدید بهم

کله کیری من گفتم جمعه خودم پشیمون شدم و دیدم که سه شنبه تعطیله و گفتم الان احمد تو پستش نوشته سه شنبه حالا شما میگی شنبه

خوب یحتمل گرفتارید و هر وقت صلاح دیدید خبر کنید ولی بیش از این ما را با نوشته های ضد حال نرنجانید

شوخی کردم بابا دوباره فکر نکنی ناراحت شدم هر وقت میرسی خبر بده

کله کیری....

خوب بگذریم//////

خیلی بی انصافی کردی یا باز نوشته هامو خوب نخوندی!!!!!!

بابا اینقدرم که نریدم به نود بعدشم که نوشتم که نسبت به حجم و سبکیش خوبه و یه جایی هم نوشتم که مقایسه بین این دو انتی ویروس بوده و در اینده از انتی ویروس های دیگه استفاده میکنم و شاید انتی ویروس های دیگه از اویرا هم بهتر یا بدتر باشه که بعدا مینویسم هر چیزی اگه عیباش نوشته بشه یعنی ریدیم بهش!!!؟؟!!!

فایرفاکس بدبختم که باهاش کاری ندارم باوجود اینکه زیاد ازش خوشم نمیات و خیلی کند تر از بقیه هست به همه پیشنهاد میکنم نصب کنن و باهاش حال کنن.کیر تو حلقت مثل اینکه یادت نیست تو برسی مرورگرا چقدر ازش طرفداری کردم هر چیزی یه مزیتایی داره و یه بدیایی. فایر فاکس هم مثل سایر مرورگرها مثل اپرا،سفری،گوگل کروم و ..... بیعیب نیست

مهم نیست یحتمل احساساتم بر اصل موضوع غلبه میکنه که باید درست بشه از نظرتون ممنونم سعی میکنم عادلانه تر قضاوت کنم بازم ممنون که گوشزد کردید

بگذریم .....

حالا چرا این فاصله ها بین نوشته هام میوفته خدا میدونه باید از گوگل کروم پرسید که امروز به راه نیست میشه درستش کرد ولی حسش نیست بزار فاصله هم بیوفته

یه نکته:اقا من شرمنده میشم شما رو کله قند خطاب کنم لطفا اگه مقدوره از اسم دیگه ای استفاده کنید شما سرور و استاد بنده ای حالا من باشم سر اشپز و شما کله قند به نظر من که بی انصافیه.لطفا تجدید نظر کنید

خوب دیگه بسه هر چی الان و این چند وقته کس شعر نوشتم حالا نوبت شماست

فعلا

بای

0 نظرات: